'

image349
Hur svårt kan d va?

En massa tankar virvlar runt i mitt huvud. Framtiden, nuläget - allt gör mig ofokuserad och fundersam. Mitt hjärta slog en extra volt igår. Men ibland känner jag mig bara så... liten. Otillräcklig känner jag mig också. Jag har vänner omkring mig som betyder otroligt mycket för mig och jag är rädd att jag inte visar det tillräckligt. Ni ska veta att ni är betydelsefulla. Ibland vill man bara släppa allt. Alla tankar, all press, all tankegång. Alla funderingar som finns. Jag är en nog en person som tänker alldeles för mycket. Analyserar. Tänk om man bara släppte allt...
Fast det kan jag inte göra. För då är jag ju inte Linnéa Lindgren.
Jag återkommer till mitt motto : "Den som vågar vinner allt".
Fick en fin nia av tio på talet om just mitt motto. Det satt fint. 
Nu stänger vi tankeslussarna för ikväll. Kopplar av, ler, äter lite kvälls/nattmat och sedan ska jag gå och lägga mig. 
För imorgon är det en nya dag att ta tag i. 
SATSA mina vänner. 
Love L. 

Kommentarer
Postat av: Linn

Linnéa, du är klok. Du är så klok. Visst, du skulle kunna försöka tänka och analysera betydligt mycket mindre än vad du gör, men hey, jag är verkligen INTE rätt person att säga det ;) Och som du skrev; skulle du inte analysera saker o ting tills du blev knäpp, så skulle du heller inte vara Linnéa Lindgren. Och vet du; jag älskar Linnéa Lindgren. Jag älskar henne för att hon är en otrolig vän och för att hon ger mig inspiration, hennes målmedvetenhet smittar av sig, som tusan. Jag älskar henne väldigt väldigt mycket, och jag är sinnessjukt stolt över henne! Och det hoppas jag hon vet :)

2008-01-19 @ 00:41:44
URL: http://jihnn.blogg.se
Postat av: Sara

Du är stark, du är underbar. Det kommer att ordna sig på det bästa tänkbara sätt, det vet jag. Du kan och du kämpar och du kommer att vinna allt. Tveka inte! Lek med livet!

2008-01-19 @ 22:51:27
URL: http://powertochange.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0