bad ass...

.. attitude today.
Efter mycket om och men tog jag mig upp ur sängen imorse. Sov i bilen på väg till mammas jobb. Drack där 2 koppar kaffe MED (brukar inte) socker i. Vaknade till lite, gjorde inte mycket vettigt. Åkte till tandläkarn. Spände, PAIN nu kan man säga. Och sen bar det av till skolan..
Så mycket orka över alla arbeten känner jag. In till stan igen för dans, vi hann med en fika på Wayne´s med prat om vårkonsert o SPACE o allt. Kan bli bra...
Dans - jazz, på Entré. Träffade en mycket saknad Maud, jippppyey. Jahani, hur gör man.. Pallar man? VILL.
Jazzlektion med många tankar, ond tå och hej och hå. Efteråt var det PA-prat, känns bra med stressigt. Sedan omdömesprat i sofforna. MYS, underbar Tuva. Och ja, betyget känns bra. Ganska väntat och fick reda på bra saker att tänka på. Dock svåra att få till.... men yes.
Sedan till M för käk och sedan balett. Mera PAIN. Hem med buss. Fotbad och däcka.

Skriva PA nu. Jag befinner mig denna vecka i en PA-bubbla. Så jag är dålig på att höra av mig, svara på sms, svara i telefon... Hinner inte riktigt, även om jag väldigt gärna skulle vilja.

Ta hand om er.
Sov gott alla fina. / Linnéa


Kommentarer
Postat av: Marre

Känner igen mig. Jag är också i en bubbla just nu. Ser fram emot Eliten-bubblan i feb. Det kommer bli grymt!! Puss & var rädd om dig!

2008-01-16 @ 00:42:12
URL: http://marreolsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0