Fix

För en gångs skull är jag hemma, tidigt. Så himla skönt att bara vara..
Imorse orkade jag inte gå upp efter en natt med jobbig hosta som medförde till huvudvärk.. så jag stannade kvar i sängen och kom till skolan vid 11. Fixade lite, prat & så och sen till Svängis för balett. Kul och jobbigt.
Lite framtidstalk med S. Bra.....
Jag och Magda stannade kvar en timma och hade lite crazytime och funderade på idrottslektionen. Bestämde lite låtar, diagonaler osv. Det tar tid..
Nu väl hemma har jag precis ätit glass och just nu bränner jag låtar till dans; idrott & hallman.
Ska plugga lite miljökunskap, PA och läsa lite svenskabok nu.
Och dessutom funderar jag lite på min balklänning + tillbehör. Har några riktigt bra idéer. Kul!

Blingcatching and kisses / L.

Kommentarer
Postat av: Marre

Hoppas stt du får en underbar dag. En dag med lugn, ro, humor & kärlek. puss på vännen!!

2008-01-23 @ 17:36:51
URL: http://marreolsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0