fokusera

Fokusera på det som betyder nåt. På det som är viktigt.... för dig.
Grubbla inte över småsaker. Grubbla inte över allt och alla. 
Grubbla inte över vad du har gjort / inte gjort.
Gjort är gjort. Och inte gjort, ja det är inte gjort.
Ja.

Har inte fått så mycket gjort idag heller. Sitter och skriver miljökunskap just nu, inte kul nånstans. Men det ska göras..
Inga samtal idag inte. Nehe.......

Och angående mina orka;
- så är min bror återfunnen...
- min syster som vanligt.
- min familj ...
- jag... är fortfarande ofokuserad.
Men jag laddar om just i detta tillfälle. Orkar inte grubbla mer. Jag pallar´t inte.

Jag red en liten stund förut när Andréa red förbi. Att jag vågade .. haha.
I´m goooooood.

Jag räknar ner, måndag-tisdag-onsdag-torsdag-FREDAG-LÖRDAG-SÖNDAG.
Tack för det.

Chokladfudge, mer blickar på telefonen, mer miljökunskap och ett leende på läpparna.
Bara att bita ihop.

Over and out. / L.

Kommentarer
Postat av: Linn

älskade, älskade unge. du är bäst, du är otroligt duktig, du är en sjujäkla dansare, du är en underbar vän. Och, icke att förglömma; Du är min lilla björn :* vi hörs ikväll.

2008-01-28 @ 09:04:14
URL: http://jihnn.blogg.se
Postat av: Marre

En kram fylld av kärlek och värme till dig vännen! Vi ses om, ja väldigt snart, ska bli galet kuuuuul! :D Tagga det! PussPuss

2008-01-28 @ 22:21:37
URL: http://marreolsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0