Gimme More

Projektarbetsplugg idag. 3 svettiga timmar i danssalen och jag har en uppvärmning och en halvklar koreografi. Det tar verkligen tid att korre. Svettigt, kallt, men skönt att ha lite klart.
Det blev Brittan för hela slanten, tokfastnade för en låt. Blir nog bra.. hade hellre gjort en mer modern korre men som sagt, mitt PA är ju inte riktigt det.. Orka.
Sängen kidnappade mig när jag kom hem, tack för det!!!
Ska skriva lite loggbok nu.....

Klarasmöte ikväll. Pallar icke. Har en massa att fixa.
Vill.....
Nåja, Mia fick sina julklappar förut. Blev glad, haha..

 =  jag vet att jag är kreativ *nöjd*

 .. nå, blev det likt? tveksamt. men det är ju tanken som räknas som sagt!

      1. Bella i pulkabacken, söt! 2. Moa och My. 3. Min käre bror, han är härlig. 4. Svartvitt är hett. 5. Modernt är kul. 6. Yeah, bra jobbat Linnéa.

image336
Gimme More......
Bilden är inspirerad av prinsessans kort. Gillar´t!

Kaffe NU., tjing.

Och Eliten, hoppas ni har det sjukt jävla bra och kul i Nyköping. Eller ja, det vet jag att ni har. Skulle gärna vara hos er... Kärlek.

Kommentarer
Postat av: Marre

Diggar bilderna Darlo! Jag sitter och poppar, övriga från Eliten sitter i en bil på väg hit, bör vara här snart. Då bär det av till systemet, höhö ;) Vill du veta en sak förresten? Klart du vill. Jo jag, SAAAAAAAAAAAAAAKNAR DIIIIIIIIIIIIG!!!! Det gör vi alla. Pussar&Kärlek
Ps. Vi ses snart, I can feel it ;) Ds.

2008-01-04 @ 17:34:22
URL: http://marreolsson.blogg.se
Postat av: slamp ischarna

Hej Slampkompis!
Pop pop, vi shakar men tycker du borde vara här och slampar dig! Nu ska vi spela ölspelet .
Puss och Kärlek från Alla Ess + Jokern ;)

2008-01-04 @ 21:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0