gott nytt 2008 !

Detta nyår har firats på danska, i Västerås med fyra galna brudar som lyckades få i sig lite av varje.
Alltså, det blev ett jäkla firande.
Västerås.... där finns det sjukt många hallar, sporthallar alltså. Gym hit solarium dit. Orka vara träningsgalna...
I Gryta befann vi oss, jag klädd i (bruds, kolla in detta *orka vara nöjd linnéa*...) damekjole, med en massa stjärnor som jag med gjädje under natten delade ut till eliten.
Vi som var där; jag, Marre, Malin, Sofie och Nathalie. Vi åt god mat, drack gott, lekte sjukt kul lekar, gjorde volter, ramlade, gjorde kullerbyttor, vilade, sov, gjorde listor (jag gjorde), planerade, spelade pingis, dansade i sofforna, sjöng högt & falskt, poppade, städade (heja bravidas konferensrum! Idol, Wildkidz m.m.....), såg på en massa filmer; Beck - Det tysta skriket, Fucking Åmål, Saw 2 och lite av Crossroads. Fråga inte...

Seriöst. Fy fäääään va roouligt vi har haft det. Känns så sjukt tråkigt att vara hemma.
Tusen tack för denna helg med er..
Jeg finner icke ooourd för hu mykke jeg elskar er.
Bra danska Linnéa...

Jag är sjukt trött. Här i Örebro där det finns sjukt många myggor (har typ åtta myggbett..) är det kallt, ensamt och usch. Väl hemma har jag duschat, tonat håret, gjort ansiktsmask, målat naglarna, ätit och träffat Linn.
Mm, spa:a sig är gudomligt skönt.

I dooooo without löööööööve. (orka...)

Att det är 2008 känns väldigt bra, det känns som att det.. nej, jag vet att det kommer bli ett bra år.
Jag ska göra så att det blir ett bra år.

Imorgon blir det pulka med hela familjen o allt som hör därtill; korv, varm choklad, snor.. haha. Och sedan borde jag plugga en massa, så ja det ska jag göra. Lär bli en tidig kväll ikväll, för så mycket sömn har det inte blivit i Västerås, det hinns inte med.

Love actually is all around .
"I feel it in my fingers, I feel it my toes..."
Det blir det nu... med glass och banan. Det är gott.

Take Care. / L.

Kommentarer
Postat av: Eliten

Tack för ett grymt kul nyårsfirande :D -oförglömligt, garv- Måste lätt göras om!
Även om du tycker du är typ skit bra på denske så är du ändå sämst av oss Elitare =) -haha-
Joina Nyköping Fy Fean... -Gör´t-
We Miss You!
We doooo WIIIIITH Love -höhö- ;)
Puss / Natt, Soff & Mall

2008-01-02 @ 22:37:55
Postat av: Klöver Ess

Fy faen va jag aelskar denne bloggen och fy faen va jag aelsker dig och eliten!! Vi ae beast!! :)

Orka att jag typ tänker på danska nu också. HAHA XD Hela tiden hör jag "Fy faen" i skallen!

Tack hjärtat. Tack för nyår. Tack för alla minnen. Tack för att du är du. Tack till er alla. Saknar redan! PUSSAR!! Marre -Klöver Ess-

2008-01-02 @ 23:20:36
URL: http://marreolsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0