Kokos...................

Orka vara det liksom. Avtriggad.

Tankar kring:

- Man kan inte äta 1 gång per dag. Hur funkar det liksom?
Lovely. Ta hand om dig..
- Varför är så många olyckliga?
- Jag har ont i min tå, orka att den har nåt att säga till om.. Obefintlig typ ju. Dessutom har jag lite träningsvärk. -Och.. min rygg. Alltså, måste kolla upp den. Inte hållbart. Låter som den ska gå av.
- Alla projekt som är på gång. Hur ska det hinnas med? Idrott/svenska-fördjupningen kan nog iochförsig bli intressant och så, men inte under den tiden av våren.. Det kommer vara så mycket då. Men aa, Kost & Träning/Hälsa kommer bli bra.
- Förstår inte riktigt hur man ska orka våren. Trött nu efter en dag. Kunde ju iochförsig inte somna igår..
- Varför är jag så trött, varför har man flera bollar i luften, varför'.
- Vad man än gör så blir det fel känns det som. Känner mig otillräcklig.
- Och hur stavas framtiden?
- Bengtzing´s hejaklack. Det är vi det. Ni kan se klipp i Sofie´s blogg; www.s0fies.blogg.se
Jag är för oteknisk för att lägga upp sånt.. Och ja, fy va kul vi hade det...

Mitt horoskop lyder, Kärleksastro 2008 i Klick (orka);

Kärleksliv: Du vill gärna experimentera lite, lära dig mer om dina lustar och behov. Men samtidigt prioriterar du familjeliv och sammanhållning snarare än flirt och romantik mesta tiden. Du tänker mycket på samhörighet och framtidsdrömmar. Och du lägger ner mycket tid på just banden till dina närmaste. Mest gnista och passion väntar i augusti och oktober.
I år är du: Mystisk, nyfiken och riktigt vågad.

"Till now I always got by on my own
I never really cared until I met you
And now it chills me to the bone
How do I get you alone."




Glass hjälper.
När allt känns lite.. piss.

Ska läsa lite religion nu och borde göra PA.. men orkar inte. Har världens huvudvärk. Fattar inte ens varför jag sitter här.. Men ska planera lite med eliten sen. Och det vill man ju inte missa. För faen,. Men det blir dock ingen sen kvälla för mig, no no. Lång dag idag.. Dansen imorse kändes, det var kul men jobbigt. Sen stört långt hål, sov i sofforna.. och sen miljökunskap & idrott. Konditionsträning. Hej vad är kondition?
Imorrn vill jag hinna med att plugga JÄTTEmkt, köpa skor och väska, äta glass och dansa.

pjusssinusssbling !


Kommentarer
Postat av: Linn

"Vad man än gör så blir det fel känns det som. Känner mig otillräcklig."

alla känner sig otillräckliga, mer eller mindre skulle jag tro. Och ja, jag kan verkligen vara ett STORT arsle ibland och ja, du FÅR tycka det. Tro mig, jag tycker det själv.. Men när man allt som oftast tänker med hjärtat och inte med hjärnan (vilket jag verkligen borde lära mig göra..) så blir det inte alltid så bra... För att uttrycka det milt. BJÖRNkram!

2008-01-07 @ 23:34:03
URL: http://jihnn.blogg.se
Postat av: Malin

Skulle bara sticka in och säga Var rädd om dig! Du är värd så mkt och stressa inte ihjäl dig själv! Du är värdefull, kom ihåg de! -Me Love You-
PUSSS!

2008-01-08 @ 00:33:39
URL: http://MaalinR.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0