Lady M.

Rufsittuufssi,...

bra dag. idag igen! *glad*
- plugg på morgonen; miljökunskap. M Y S med vänner.
- dans ~ jazz. Kuligt värre. Och HEJA Lady M. Mm, många idéer till VK. Kan bli hot.
- dans ~ show. Maud är grym. Kul diagonaler och kul korre.
- dans ~ balett. en hel del arbete på golvet, med en rouulig kombination.
hej snyggt!

Skjuts hem med pappa.

Mkt skratt idag. Jag gillar´t.
Det känns bra. Kan bli bra, mys. Det känns mindre bra. Mkt orka över det.
Har lånat klänningar av F-iss inför Matilda-Sanna; PA-redovisningen den 6 feb. Vitt, stilrent och snyggt.

Ska sova nu. Orkar inte morgondagen annars. Blev precis glad över att Magda (Sara...) har gjort kladdkaka till fikat på Biologi Bred. DET gillar vi skarpt.
Sängen nästa. Fatta mjuuuuukt........
PAIN i mina ben, .. och i armar, mage, rygg och JA; HÖFTBÖJARNA.
Ge mig massage.
A big fat kiss.

Kommentarer
Postat av: Sofie

*ger grisen massage* HAHA! Hoppas dagen imorgon blir greaat. Även fast du är en trötter. PUSS!

2008-01-29 @ 22:42:50
URL: http://s0fies.blogg.se
Postat av: carro

LINNÉA :D
et är bara br det rullar på liksom :)
själv?
kramkram

2008-01-29 @ 23:05:00
URL: http://carolinelarsen,blogg.se
Postat av: Emelie

kanske daxs att använda spa-kortet du fick av mig i födelsedagspresent? med tanke på allt? hm..
ses snart!
take care!
puss

2008-01-30 @ 16:20:00
Postat av: Marre

Hej sötisvännen! Skickar massvis med kärlek och varma tankar till dig. Du & jag. Vi. Eliten för alltid. Du är aldrig ensam. Glöm för Guds skull aldrig det. Puss&Kärlek!!

2008-01-30 @ 23:48:45
URL: http://marreolsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0