Lovely day

Jag har haft en mycket bra dag. Jag har varit så.. glad och taggad hela dagen. Absolut ingen toppendag idag men ja en bra dag.
Flera dagar like this!

Jag har idag: (jag och mina listor, men gillar´t..)

- haft modern klass med dansp.&monika. så svettigt! massa huvudstående.
jag är djärv.
- pratat med underbara vänner. skönt att ha tid till det. eller ja, man måste ta sig tid.
- haft svenska/historia; fix med pjäsen. Magda och jag tränade stage-fighting överallt...
- haft idrott; trampet och ja hej o hå det är kul. gillar sånt, kan lite sånt, men vill kunna mer..
- diskat (bara måste skriva med det. Tacka mig Markurells.) Lagat mat och pluggat typ LITE och snackat skit med Magda och Magda och flera.
- haft modern klass med f-iss&gunilla - Svettigt. Underbart. KUL. Älskar hennes staaaajl. Verkligen älskar.

Jag har typ ont i kroppen nu. Och vet att jag kommer ha ont imorgon. Det hjälper ju inte precis att jag ska dansa 3*90 min imorrn. HM. Jazz, showdance, balett. Ska även hinna med att göra miljökunskap, idrott-dans, hallman-dans och idrott-arbete-tankar. Måste gå och lägga mig nu om jag ska orka.
Orka att jag åker till skolan imorgon när jag har sovmorgon... Palla 8.00 när jag har min första lärarledda (miljökunskapen är det eget arbete på) kl. 14.30.
Eh...................

Kan nog bli bra..

Men orka .. jag vet inte. Är det någon idé? Behöver prata med M&M, säger vettiga och bra saker... Ge mig tid.

HEEEEEEEELG snart. Hah. Måste vara positiv.

Idag är det en speciell dag. En månad sen. En månad kvar.

Nu ska jag sova och jag ska vakna upp imorgon med det leendet jag har nu och förtränga träningsvärken och hinna med allt. JA det vill jag. Och ska.

KÄRLEK MALIN, kryapådig. kryapådig. kryapådig.
PUSS.

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack sweetheart (L)
Hoppas du mår bra :) Kände att jag bara slängde iväg ett sånt där otrevligt sms till dig igår utan att ens fråga hur det var med dig!
Tänker i alla fall på dig!
Nu ska jag försöka sova lite till =)
Love / Malin

2008-01-29 @ 07:07:34
URL: http://MaalinR.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0