no rubrik today.

vad ska man säga?

denna dag skulle bli en bra dag.
kanske blir en bra dag. jag vet inte. vad är en bra dag?
mycket tankar, samtal (..?) och annat. ja, jag ska plugga nu. borde..
Dagen började bra med SPA och god frukost. Fint väder; solen skiner och det är vackert. Pratat med Magda i telefon på en gunga. Kände mig som ett barn.
Nära till tårar.

Orka att min bror är försvunnen.
Orka att min syster förstör hennes liv.
Orka att min familj spårar ur.
Och att jag är helt ofokuserad idag.

Ska nog gå och lägga mig och sova ett tag. Eller kanske ta en lång promenad... Behöver reda ut en del saker.

Kommentarer
Postat av: Sara

Det är inte lätt när det är tufft. Du är stark tjejen, du är det! ORKA!

2008-01-28 @ 00:07:27
URL: http://powertochange.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0