TAGG'

Jag har precis avslutat en intervju som gav mig en tankeställare.
Tackar Johanna för det.
Jag mår inte så bra, det händer grejer som jag bör tala med nån om.

Men dagen har varit bra. Jag har inte hunnit med allt jag hade tänkt, men det är ju nästintill omöjligt.
Började dagen med film. M Y S .. Sen; mattedag. Ett stort skämt. Fast väldigt kul, mycket skratt, sms och mer skratt. Och prat. Sedan; fix inför idrotten-måndag.
HEJ ROCK ´n ROLL. Eh......
Och prat om framtiden. USA.., + annat. Det har pratats väldigt mycket idag. Mycket är komplicerat och jag vet inte hur jag ska lösa det. Jo, men jag tycker inte om lösningen.
Dansat ikväll också. Var jättetrött innan, men på något sätt fick jag energi och det gick väldigt bra ibland. KUL.

Imorgon bär det av till S T O C K H O L M.
och jag har inte ens börjat packa. HJÄLP kan man säga. Jag som brukar skriva en lista typ 2 veckor iförväg. Där ser man.
Men .. man kanske skulle packa nu. Och så ska jag äta något. Och sms:a lite.

Regina S. är braaaaaaaaa.

ELITEN; oslagbara.
Tack för prat Magda.

Ett stort orka är att jag skadade foten idag, eller rättare sagt tårna. Min "friska" fot. Det är inte sant.

Älskar er alla, hoppas ni får en toppenhelg !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0