Teknisk, ja!

Var det nån som trodde det?! Nej. Iallafall inte Malin... *ler*
Men jag är brau, (heja), jag är brau, (heja)...
Imorse mötte jag upp Lars och fick en genomgång på hur man redigerar osv.
Så mellan 8.30-12.00 satt jag där och lekte. För fy va kul det var! Finns ju så otroligt mycket man kan göra,.. helt imponerad. Vill ha med allt, lite svårt kanske..
 *orka vara nöjd linnéa..*
Sjukt att jag har olika dialekter på filmerna, pinsamt. Hann även att kolla in 70tal och TEA. Det slutade med gapskratt från Magda och mig.
Har dansat, dansat och dansat idag. Vi får se om jag pallar´t..

Är ganska så väldigt trött nu om man säger så.

Kul att jag och Magda sov på ett bord förut idag. Vilka kommentarer man får, jisses...

Jag har bestämt att lägga mig vid 23. Annars orkar jag inte.
Kollade precis in en av mina post-it-lappar. En rosa fin med en lista på vad jag ska göra. På tok för lite är avklarat.

Jag måste:

- plugg; PA, miljökunskap, idrott*2, svenskabok, pjäs och biologi praktiskt.
- dans; solo, idrottslektion, medley och hallmanPA (dansa på.) & VÅRKONSERT . .
- annat; balklänning, bränna CDskivor, sova och träffa några personer.

23 är klockan närsomhelst. Dags av avsluta dagen.
Tagga på morgondagen!
Jipppyey med Biologi i 3 h........................
Puss&Puss.

Kommentarer
Postat av: Malin

HAHAHA, Linnéa jag TROR inte att du inte är teknisk, jag VET att du inte är det =) Haha, jag glömde btw att säga detta, orka att jag vaknade kl 8 i morse och bara just ja, jag skulle hålla tummarna för Linnéa -garv- haha -orka va knäpp Malin, haha-
Och du btw... Du missade att lägga dig innan 23 =) höhö...
Puss & Kärlek!

2008-01-22 @ 23:39:40
URL: http://MaalinR.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0