Woooooho

Vilka sköna känslor man får av att kolla på alla bilder.. Har under kvällen hittat helt crazy, lovely och mysiga bilder. Vilka minnen..
Allt tittande på bilder har gjort att jag inte har hunnit med så mycket miljökunskap som jag hade tänkt, men så är det. Mysig kväll har det varit iallafall. Tack vare dom bästa på msn.

Fick en samtal förut av C som tackade för senast och som undrade om jag ville vara med på en audition och köra min workshop och även sitta med i "juryn". V.7, två dagar. Ingen jättestor grej, men åh det ska bli kul kul kul!

Orka springa i snön Malin ....

Finn ett fel....
image377
HAHA! Sweet.


Nu har ju klockan passerat 23... Sängen nästa.
 And I´m feeling kissnödig, yeah.

Jag är så glad inombords !

GODNATT, sov så gott!


Kommentarer
Postat av: M

hihih, är det jag som är felet? *blinkar*

2008-01-23 @ 23:55:35
Postat av: Malin

Ja Linnéa, Jag orkar =)
500*orka att du ens ORKAR skriva det i din blogg ;)
Susa sött!

2008-01-23 @ 23:59:24
URL: http://MaalinR.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0