13 juli.

Dagens saknad: Isabella.
- Han mår som en prins!
(Isabellas kanin.)

Vilken dag'...
Vaknade efter en natt med huvudvärk vid 9, funderade på att gå upp, kom tillslut fram till att; nej ffs.
Gick upp runt 12.30, det var s e g t.
Dagen har spenderats med familjen och vår älskade husvagn.
Någon som vill komma och campa i vår trädgård?
Just nu står vår husvagn uppe med förtält och hela fadderuttan.
Det tog sin tid, milt sagt...
Svetten lackade medan jag försökte förstå mig på IKEA-instruktioner. Tjena.....

Käkat tårta hos Linn har jag också gjort. Lowe goes stor, eller ja större. Grattis!
Massa myssnack, regn, godis & annat. Sweeeet...

Och jag har städat rummet, yaaay I´m good.
Ja ville bara säga det.

Gårdagen var väldigt kul, solig och mysig.
Drog till Eskilstuna efter lite hysteri kring husvagnen, på eftermiddagen.
I bilen sjöngs det Cara mia och My&Moa lekte hej vilt med pennorna och armarna var lagom täckta av ord som; MÅNS, MOLLY, LINDA. Så fint.
Strålande Eskilstuna och Sundbyholms slott, väldigt fint.
Bra platser, bra väder och en förjävla bra show!
En salig blandning av allt och att det är folkligt, ja det kan man lugnt säga.
Utan att göra er förvånade så tycker jag att Linda var bäst. *ler...*
Seriöst talat så har den kvinnan utvecklats något enormt, jag var i chock.
Jag är i chock.
Hon gjorde Black Velvet så grymt bra..... och Venus.
Och Nah neh nah. Och allt annat. Dessutom var hon riktigt läcker.
Måns (bäst: Et maintenant), Molly (bäst: Halleluja) och Thomas (bäst: Bad & Toalett) var skapligt bra. SKAPLIGT bra. Jisses, vilka talanger.
Hann även prata och softa med Marre en hel del.
Så otroligt värt. Tack för allt söta du  ♥...
Underbar kväll, underbar show, underbara människor. Jag var nöjd.

 
1. Sundbyholm - people. 2. Min outfit: Klänning & stövlar. (lika bra lix.)

 
Alla Diggiloo-damerna samlade, i somriga outfits.

 
1. Snygg Linda. 2. Hoppande Linda, fortfarande snygg.


- Hey I´m looking good'.

På väg mot bilen var alla i lyckorus, speciellt de yngre.
My sjöng: DU ÄR MIN MAAAAAAN, MÅÅÅNS!...... och skrek ut sin kärlek till Mumsmums.
Och efter mycket om och men klämde hon ur sig att hon tycker att han är söt.
Men det tog sin tid.
Gullig som bara den.

Kommentarer
Postat av: sofie

Låter ju riktigt grejjjtans hörru! ;)

Miss yoou sweetie! Puss.

2008-07-13 @ 23:09:09
URL: http://s0fies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0