18 juli

Jag åt en massa glass och skickade inga sms igår, jag var alltså skapligt nöjd när jag vaknade imorse.

Klockan 11 mötte jag upp en söt Sara utanför Bara Vara.
Vi spenderade 2 h där med prat om allt, det var underbart. Helt otroligt att hon ska flytta, jag menar, jag tycker att Sthlm är ganska långt bort.. Vad är då Ungern?... Modigt.
Men som vi sa; vi är glada över att vi gör det vill, och satsar. Så heja oss.

Nu har jag nästan packat färdigt allt inför imorgon, känns bra.
Har dessutom köpt 5 nya pocketböcker som jag lätt ska sluka på stranden.



Ska bli oerhört skönt att komma iväg, synd bara att alla kommer hem nu när jag åker... Synd är inte ord nog.

Planerat och bokat v. 33 har jag också gjort.
Så bokat tåg; örebro-gbg, gbg-sthlm, sthlm-örebro. Måste finurla lite på min ekonomi den veckan, och boende i Sthlm..
Men klart är det iallafall att jag kommer ha det underbart bra. För det har jag alltid med er. Ja, en Eliten-vecka. Kan det bli bättre?

Det här ska hinnas med i Göteborg (11-14:e):
- Lotta på Liseberg, en dag på Liseberg, RIX FM-festival, shopping och soft häng.

Och i Stockholm (14-16:e):
- Diggiloo och annat galejs..

Den 16:e är det avskedsfest hos Sara.
Yeah. Vilken vecka.

Nu ska jag hjälpa mamma lite, blir nog att åka in till stan lite senare.
Om det blir som det var tänkt, det vet man aldrig.


Over and out.

Kommentarer
Postat av: Linn

du vet att du alltid är välkommen att bo hos mig..

2008-07-19 @ 01:50:37
URL: http://jihnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0