3 juli

Idag är det typ tokvarmt. Helt crazy.
Ska åka till Säbylund alldeles strax och steka lite med My.
Hade tänkt att göra en hel del saker idag men det finns inte en möjlighet i den här värmen, så jag har lagt ned typ allt.

Gårdagen var jättemysig.
Jag och familj åkte till Harje där vi spenderade ett par timmar solandes och badandes. Och ätandes glass förstås.
Vår utflykt fortsatte sedan till Askersund där vi efter ett par vändor på Snäckbåten åt mat och sedan, ja glass hos söta Lydia.
Väl hemma i Örebro tog jag en sväng till stan där det fikades med Magda och Tobbe. Softade i solen och ja allmänt chill.
Kvällen/natten spenderades med mysiga samtal ♥.. och prat om grön-blåa kalsonger.

 



 Ur gårdagens Aftonbladet:

"På högerarmen glimmar ett silverarmband med ordet "Turnédrottning".
En present från fansen efter att Aftonbladets läsare i fjol röstade fram Linda Bengtzing till 2007 års turnédrottning."


Fröken Bengtzing goes Kylieinspirerad frill'.
Läs hela artikeln på:
http://www.aftonbladet.se/nojesliv/article2811500.ab

- GULL!"

Nu ska jag ut i solen, först lunch.
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0