6 juli

8 minuter med Isabella i telefon räddade just min dag.


Mår inte speciellt bättre idag.., tyvärr, magen krampar och jag förblir sängliggande med en bok. Kollar in lite stuff på datorn med. 
Tänk va många olika känslor man får av att titta på bilder, man tänker tillbaka, man drömmer sig bort.. och man ler. Minnen.
Skönt att höra att premiären gick bra och jag är glad för hennes skull.
Känns bra att veta att hon är lycklig.
Och Marre, du är fin och jag hoppas du har det superbra på turnén.

Ångesten är stor och frågorna många.

Hoppas mamma inte är alltför sjuk.

Fick just en söt komplimang. Tack  ♥

Puss så länge, / L.

15.21

Det är segt att ligga till sängs. Sjukt segt.
Har precis läst recensionerna av Diggiloo och as always så är Bengtzing bra, kul!
Hon tackar även kärleken och var tydligen rysligt nervös inför premiären med en publik på hela 9128 (!) pers. Lite skillnad mot Rhapsody in Rock som hade en publik på 3546 pers.
Ja ingen är väl förvånad över att Diggiloo slår Rhapsody - i alla kategorier..

 

Linda.
Ur Expressen;

"Och denna Bengtzing. Krutpaketet. Charmtrollet. Snyggingen.
Hela publiken vill sluka henne med hull och hår: Hon snudd på stjäl showen med "Jag ljuger så bra". Och man undrar om det är därför Holm snålar med hennes istid."


Och Linda är skön som alltid...
På frågan; Och vad händer nu (efter showen) så svarar hon:
- Nu ska jag klä av mig naken!
Citera mig gärna på det.






Kommentarer
Postat av: Sofie

Snygggga bilder! Väldigt lik Rihanna är hon på bilden med svarta kläder tycker jag hah.. Eller vad säger du?



Kul att det gick så bra för dom!

Puss!

2008-07-06 @ 22:07:38
URL: http://s0fies.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack snälla söta vännen! :) Hoppas att mår bättre snart & att ångesten släpper. Och klart Diggi är bättre ;) PussPuss

2008-07-07 @ 15:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0