Alltså åh.

Nej, fy tusan va fjollig man kan vara.
Kan inte annat än vänta, jag kommer bli galen..

Gårdagen spenderades med shopping på IKEA, Jysk och andra ställen.
Blev lite saker inför i höst och lite sug efter nya stövlar efter ett besök hos Andréa på Skopunkten.. men det får vänta en stund.
På kvällen fikade jag med Emma och Malin och det var så sjukt mysigt.
Det var på tok för längesen.... mer sånt.
Långt samtal i telefon på kvällen, och för en gång skull så var Magda och jag en aning seriösa. Och ja fjolliga. Och fega? Punkt punkt punkt - så att säga...

Idag så har jag börjat packa inför Västkusten (åker på lördag morgon) och träffat Magda. Vi chillade på stan (läs fikade två gånger), och jag köpte en tröja och en jättefin bok.
Vi var och såg: Detta är inte en teater. Årets danssommarjobb.
Minnen och längtan tillbaka, milt sagt...
Kul att se! Hängde kvar där en stund, nostalgi, prat om framtiden, pommes på Donken och sen hem.

 

Alltså.......
Kan man dela på sig själv?
Jag vill flytta i höst, det vill jag verkligen.
Men gah, va mycket (många) som stannar kvar här, som man lämnar....
Inte kul.

Nu ska jag tröstäta glass och inte skicka några sms.

Pussis L.

Kommentarer
Postat av: Elin

Det låter bra! Och det är precis så jag tänkt använda dem, tycker det ser för mycket ut när man har på hela ögat.. :) Såå, bra sommar annars? Vad gör du nu efter studenten? Kram!

2008-07-18 @ 09:20:39
URL: http://dareling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0