Sunshine..

.. all over the place.
Strålande väder gör en strålande glad?
Måttligt.
 
Jag har duschat; skrubbade hela kroppen, gjorde en ansiktsmask och hårinpackning, jag har även målat naglarna, tagit på mig normala kläder, gjort en fläta.
För att se någorlunda fräsch ut. 
Misslyckandet är ett big big yes. (Det tog dessutom typ kål på mig.)
Blek, trött, halvt grinig, huvudvärk och ont i magen. Det vill inte ge med sig.
Men jag åt en halv portion mat förut, det är ett gott tecken.

Tog mig iallafall ut, observera en kort stund då jag som sagt inte får vistas i solen, och tog kort på Isabellas blommor. De är verkligen jättefina och jag önskar att hon själv hade möjlighet att ta kort på dom, titta på dom och plocka en fin bukett av dom.


Sötsak (...) som jag är så ska jag nu äta lite sötsaker.

Ta hand om er  ♥
Over and out.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hallå!jo men det är fina fisken med moi,själver? (: oh vad roligt att flytta till stockholm och bara dansa dansa dansa! vill också dit en dag..hmm ja!

vi har ju inte träffats och snackar inte så mycket med varandra men jag hoppas jag får komma till dig och se hur du har det i stockholm! förresten ska du typ utbilda dig inom dans i stockholm då? (:

2008-07-11 @ 21:13:25
URL: http://minadamerochherrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0