yeah.

Underbara sol. Underbara värme.
Aj, jag har bränt mig.

Dagen har varit väldigt bra.
Sol och bad, träffat Mia, träffat Jeanette och Ylva, och annat folk...
Ja, verkligen lovely.

Det blir nog bad imorgon också, om vädret blir som idag, vilket det verkar som.
Sedan träffa Jeanette, kvällen styrs.....? Mm, vi får se.

Det känns lite, eller rättare sagt väldigt jobbigt, med några saker inom familjen.
Och jag har BIG fet ångest över att jag ska flytta i höst, av flera orsaker.
Men fan, det kommer bli grymt.

Saknar Isabella något så oerhört.

Har jag btw sagt att min älskade brorsdotter tycker att jag är lång och kallar mig Lenny?
Vi umgås varje dag nu, jag tar vara på varje ögonblick, det är mysigt.

 


Soliga kramar, Linnéa.

Kommentarer
Postat av: therese

vart ska du flytta? (:

2008-07-10 @ 22:41:44
URL: http://minadamerochherrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0