Måndag

Jag är tröttttttt.

Första dagen - check.
Jag kom hit vid 11 imorse och efter mycket om och men så lyckades jag ta mig till lägenheten - helt slut... Ganska så mycket senare, haha.
Fööör tung väska alltså.
Duschade, åt, sov och tog mig upp på stan och shoppade lite på Dance&Gym-shopen.
Fick med mig därifrån: svarta danceskin, vita hotpants och en svart dräkt. Soft!

Latte, innan jag drog till Ackis.
Uppvärmning, snack med Oskar och andra, sedan samling.
Prov i: balett (Håkan Larsson), modern-nutida dans (Kerstin Abrahamsson) och jazz (Lottie Johanson).
Kul men ganska svårt och hej va många baletttjejer... hm...

Nu har jag precis ätit, duschat och så. Ska kika lite tv innan jag går och lägger mig. Och dricka juuuice.
Morgondagen ser lugn ut. Ska sova ut.... och bada. Och laga mat.
Klockan 19 ska jag ta mig till Ackis för att se om jag har gått vidare.
Vilket jag troligen inte har.

Menmen.
Jag är glad ändå.

Puss och hej!

Kommentarer
Postat av: therese

vart i stockholm ligger den där shopen? (:

2008-06-24 @ 17:04:18
URL: http://minadamerochherrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0