Midsommar

Ännu en midsommar har spenderats med familjen i sommarstugan.
Att åka dit var precis vad jag behövde.
Det är som balsam för själen, fridfullt utan täckning för mobilen vilket var bra för bland annat min bror..
Vi trotsade regnet och tog oss till det lilla, men mysiga, stället Högsjö på dagen där vi lottade och lyssnade på falsksång.
Och väl framme i stugan så åt vi god midsommarmat och Hugo var väldigt söt i krans.
Vi spelade spel, umgicks, skrattade och hade det trevligt. Det kändes väldigt bra.

Håller på att fixa med min dator med bland annat bilder.
Raderar, fixar nya mappar och så vidare, så jag sedan kan blåsa ur skiten så den går lite snabbare..
Allt detta har resulterat i att jag hittat helt tokiga bilder, underbara bilder, konstiga bilder..
Lagt upp några Facebook, men långt ifrån alla som jag har tänkt.

Imorgon ska jag helt otippat åka till Vingåkers Outlet. Min bror ringde nyss och sa det, ja why not.
Sedan så ska jag packa inför min långa (kanske..) tripp till huvudstaden. Åker dit måndag morgon för den första sökningen är måndag e.m.
Soft att jag och Oskar är i samma grupp, örebro rules. Om jag orkar, det vill säga.
Vi får som sagt se hur länge jag blir kvar där, men max 2 veckor.

Nu ska jag äta rabarberpaj med jordgubbar och vaniljsås för att sedan ta en promenad.

Hoppas ni alla hade och har en underbar midsommar!


Gammal bild på Isabella.
"Livet rockar."


Puss Linnéa

Kommentarer
Postat av: Linn

det där är den bästa bilden, någonsin, på Bella. Jag älskar den! :D

2008-06-21 @ 23:52:37
URL: http://jihnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0