Onsdag

Godmorgon världen..
Nyvaken, nyfrullad (..), precis ringt DH för motivering..

Idag är det onsdag, alltså sista dagen på Mia´s lyrrrrrrrical och det känns t r i s t.
Det är och har varit grymt roligt att ha henne... För hon är så himla bra.
En härlig blandning av folk är det på kursen, 20 pers med allt från piltar till revy-människor, gött!

I måndags så fikade jag och Magda på Wayne´s, nej... Belles..
-Hm, orka byta namn.
Vi satt i ca. 2 h och pratade dåtid, nutid, framtid... allt känns Wow.
Pallrade oss sedan till Markurells där vi sade HEJ till Mia.
Lyrical mellan 19-21.30 .., drog över lite.
Huuuur kul som helst!
Till Donken efter en massa mysprat och fix, för pommes och snack.
-Hem med buss vid 23, samtal med D. Soft..

I tisdags åkte jag till skolan på morgonen tillsammans med M&S, vi gjorde rent akvariet, pratade med folk, ja allmänt fix.
Sedan till stan, träffade Mia, Linn, därefter Lyyyyrical...!
After class, till donken för Banan Shake och fnitter angående 6 juni,.. eller rättare sagt asgarv, pinsamt...?

Kom inte in på DH, vilket jag visste, men är så nöjd ändå.
Pratade precis med Katarina Lundmark (härlig!) om motivering.
Hon sa bra saker...
Jag tror att ett år på Kulturama kommer göra mig gott, bara få träna träna träna..
Förvånad över: jättefint solo!  

Idag så ska jag träffa Linn en stund, träffa Jennstig, sedan är det den sista lyricalklassen.. sad.
Därefter, FOTBOLL.... with Mia och annat folk.
Sover i stan och orka midsommar?

Hoppas ni mår bra...
Pussar Linnéa, med träningsvärk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0