Söndag

Dags att rycka upp sig,.. känner jag...

Har precis ätit en god frukost, sov länge - och bra, fram till 12.
Brukar aldrig hända.. Men värt.
Men de senaste dagarna har varit helt konstiga.
Jag säger som min vän Linn; jag skulle ljuga om jag sa att jag mådde bra.
Jag bara sover och sover och är allmänt förvirrad.

Tog mig iallafall in till stan igår kväll, efter många om och men..
Hem till Sara där jag under kvällen träffade härligt folk; Magda, Sara, John, Jeanette, Josse, Amanda, Lovisa, Daniel, Gabriel och Erik (?). Det var en mycket lyckad kväll med fotboll (fasiken!), glass och flamberade bananer och annat gott.
Oväntat besök runt midnatt och sedan skjuts hem av Daniel - sweeet.
Skönt att prata, även om vi inte kommer fram till så mycket.. Eller jo lite.

Som sagt, många konstiga känslor och tankar de senaste dagarna.
Och sovit oroligt har jag gjort. Vet inte vad allt detta beror på, helt utmattad..
Men det är väl min kropps sätt att säga ifrån; återhämtning tack..

Framöver händer detta:

Söndag: fix hemma som t.ex.; stipendium, städning m.m.

- Workshop med Mia; mån-ons (tors?) - kvällstid.
- Hinna med att träffa folk (Linn!) på dagarna och fixa..
Typ skriva ut bilder bland annat..
- Åka till skolan (jag skrattar..) för att fixa med akvariet.
- Få svar från DH kanske?
- Få info från BA kanske?
- Midsommar .. är inte riktigt planerat. Hm..

Nu ska jag duscha för att vakna till liv..

Jag saknar Isabella.

Puss på er !
/ Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0