Söndag

hello there!

Söndag idag, alltså softardag, yes!
Jag spenderade min förmiddag tillsammans med min bror, Sofie, Hugo o Jenny i Vingåker. Ler... Vi besökte bland annat Vingåkers F. Outlet.
Fick med mig hem: jeans, träningsbag och ett linne. Det var niiiice.

Eftermiddagen har spenderats med shopping av mat och stuff inför den kommande veckan, alone, in Sthlm.
Dessutom har jag packat, städat, duschat och ätit en sjuhelsikes mycket mat.
Och paj!
Som vanligt alltså.

Ikväll väntar: promenad, telefonsamtal, planering av veckan, kanske en film.
Imorrn bitti bär det av - det ska bli kuuuuul!
Jag ljuger så bra!

btw. Vågar jag - den gillar jag..

Puss L.

Kommentarer
Postat av: Eva-Marie & Simon

Hej Linnèa! Såg att du haft det bra i midsommar!! Ha det toppen i storstan! Kram E-M och Simon.

2008-06-22 @ 19:31:31
Postat av: Linnéa

Hej Eva-Marie & Simon!

Ja, midsommar var underbart - hoppas ni hade det bra :)

Tack så mycket, ha det så bra ni med!

Kramar L.

2008-06-22 @ 19:34:06
Postat av: Becca

Åker du också idag`? Jag ska till uppsala :P Kanske ska till sthlm och nån gång i veckan. Hör av dig ifall du vill ha sällskap :D Hare bäst gumman!

2008-06-23 @ 10:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0