Torsdag

Ångest.
Över mycket.


Lyrical igår, wuunderbart.
Häng hos Mia på kvällen, ännu mer wuuuuunderbart.

Imorgon är det midsommar, o m g som min käre vän Daniel skulle ha sagt.
Han ska jag nog sms:a nu.
Det regnar och jag är sjuk.

Åker till Stockholm på måndag morgon,.. och går det bra där på plats så blir jag kvar i 2 veckor...
Save me ungefär.
Tror iochförsig inte att det kommer att gå bra, vet inte om jag vill att det ska gå bra.
Jag vet iallafall att jag vill till Kolis med the best, undrar hur man får tag på pengar till det..

Känner mig lost, dags att natta kudden ..
Imorrn blire till att dansa runt midsommarstången själv...., ja utan Isabella och det känns: fucking jävla trist.

Linn, jag är stolt.


Glad Midsommar alla fina ♥

Kommentarer
Postat av: Marre

Kolis is the shiet! Men finns inte pengar till det finns det säkert en massa annat kul man kan göra någon av de andra dagarna -nickar- Glad midsommar förresten! Hoppas du får en fin dag! Puss

2008-06-19 @ 22:33:53
URL: http://marreolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0