Dansdag

Tjoflöjt.

Idag åkte jag in till stan till 10 och dansade med Magda, Kerstin och Sandra - Lady M.
Gick bra och vi satte en del frågetecken och luckor som fanns, dock så har vi slutet kvar.
En hel del prat om smink och annat, behövdes.
Monika och Svetlana tittade in och tyckte.. Tyckte bra, skönt..
Gick på stan med Magda en stund och kollade in glitter, bh:ar, tights osv... sedan till Calletex med mamma där det inhandlades en massa tyg och annat skojsigt. Kommer bli så sjuuuuuukt snyggt.
Funderade och planerade även lite på min studentklänning - nice.

Väl hemma har så jag färgat håret, ja en liten impuls.. men utväxt är inget vi gillar så yes..
Har precis tvättat ur, så vi får se hur resultatet ser ut snart..

Morgondagen lyder plugg med Magda, lämna lite tyg&saker och allmänt fixa saker.
Och köpa Lindas nya skiva...
Torsdag - M.E.J.L?
Fredag, kväll - Linn.
Lördag&Söndag - hemmadagar med plugg, vila, promme.
Måndag - fika med Jennstig, dansa.
Tisdag - svänghjulet; dans mellan 10-15 typ, massage vid 17 och balett efter det.
Onsdag - skola..

Här har vi lite bilder från när vi pysslat med akvariet, sminkkursen, på mig + andra när vi dansar, en gammal bild på Bella och på gänget. Gänget som jag saknar.

     

image466 image467 
Före...                                                               Under tiden..

image468
Just nu..

  

Kul samtal från Olof. Det ska vi kolla upp..
Nu ska jag ringa Emma, äta något, svara på Charlottas frågor och fixa lite annat.
Kanske skriva lista? Ja, bra idé Linnéa.

Tänker på dig M. Finns här för dig.

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Marre

Tack vännen! Och du, coola bilder. Du må sminka mig så nästa gång vi ses -nickande geek- Och jao det är SNART :D Puss!

2008-03-19 @ 20:21:06
URL: http://marreolsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0