Förkyld.

Hej hopp.
Jag orkar inte. Jag är genomförkyld.
Sitter med öppen mun som ett fån, som en fisk.
Hinner inte, orkar inte.
Denna vecka är det stört mycket, känns som varje minut är planerad
- men ändå så kommer man inte att hinna.
Fyfan.

Händer;

Tisdag: plugg, kävestaföreställning, tandläkarn, dans*3.

Onsdag: PAredovisningar från 8.30-16, men kl. 13.30 är det sminkkurs.
På kvällen är det genrep av Hair, no chance att jag hinner se det.

Torsdag: vanlig skoldag med religionsprov, extra dansrep + dans på kvällen. Bengtzing fyller.

Fredag: prova balklänningen, sen drar jag till Sthlm för en helhelg med Singing in the rain, DH?, Final av Mello + annat mys.

Utöver detta bör jag:
- skriva på hälsoarbetet o lära mig skiten, korra Lady + sy,
göra historia, göra biologi breddning * 2, skriva dansansökningar...
- .. listan fortsätter.
Palla.

Jag kör på sparläge just nu.
Jag måste. Det är en order.

Malin Smith-MacGowan är för skön!
bra pepptalk.


Kockduellen var kul att se.
Schoft att höra skratt från oss. Ler.

"Må det röda laget vinna..!"
"Fisken är borta!!"

Mycket mycket roligt att musikvideon av Hur svårt kan det va, nu finns ute på Aftonbladet.-
Jag älskar´t!

Fixat med akvariet idag. De första fiskarna är i. Lever och ska döpas.


Puss på er söta!

Kommentarer
Postat av: Malin

BLI FRISK! (F)
och vad är DH? -Malin goes blond-
Puss & Morfin!

2008-03-10 @ 22:51:07
URL: http://MaalinR.blogg.se
Postat av: Magda

jaa, helt STÖRT MYCKET! (har en pluggpaus..;))
akvariet blir fint! sparläge= bra, monika= bra (right now. haha, kul att jag börjar sjunga på den du vet?) nu taggar vi inför det sista innan lovet!!!!!!!!!!!!!!!!!!
PUSS!

2008-03-11 @ 19:58:26
Postat av: Marre

Haha. Ja jag hörde också våra garv. Framför allt Soffan -skratt-
Du mår blir frisk very very soon vännen.
Pigg och kry när vi ses på lördag. Jag må upprepa: NÄR VI SES :)
Puss!

2008-03-11 @ 20:18:38
URL: http://marreolsson.blogg.se
Postat av: Emma

Nejmen vad kul : ) vilket år går du på riset då? jag ska självklart börja titta in här med och läsa om ditt liv. hälsa risbergska! kram

2008-03-11 @ 22:25:30
URL: http://popsickness.blogg.se
Postat av: emma

Vad härligt med studenten! ... kan längta tillbaks så ofta! iaf, kulturamas artistlinje som jag går är så sjukt sjukt bra och jag kunde inte hamnat mer rätt. dock ska jag inte uttala mig om dansen för den har jag knappt sett ngt av, men jag måste säga att de finns bättre dansskolor än kulturama. Men förövrigt är de en toppenskola : )

2008-03-12 @ 18:44:52
URL: http://popsickness.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0