Hon betyder.

Sms som innehåller ord som dessa behöver man ibland;

"Ta vara på dig, du är en fantastisk person med stora möjligheter!
Andas o låt något passera ibland."
Hon har så rätt. Jag måste andas. Slappna av.

Okej, hur svårt kan det va att hinna med allt jag ska, (rim..) imorrn?
Ja, det blir intressant att se.

Listan lyder;
Prio 1;
- Hälsoarbete.
- Religion, (prov.)
- PA-redovisning.
- kolla på tyg, köpa kort, köpa andra VKsaker.
- svara på charlottas frågor (eller iallafall börja.)
- promme med linn.
Prio 2;
- korra lady.
- boka tåg-buss-. och hur blir det med sluttjut VS. körslaget?
- jordgubbar (biologi breddning.)
- akvariet (skriva loggbok, och inför köp., biologi breddning.)
Prio 3;
- sova.
- se film.
- äta glass.
- lägga in bilder från mobilen.
- sitta här som ett fån.
- blogga.

Hm. Efter en noga (..)  titt på min lista så ser prio 3 så mycket roligare ut. .  . - 
Men okej, let´s göra alltttt!?!
Tänk om söndagen vore liiiiite längre.
Bara lite.

Sov så gott alla. Nu ska iallafall jag sussa kudden.

image433
Dröm sött.

Kommentarer
Postat av: emma

va sött sms

2008-03-08 @ 23:28:48
URL: http://enlitentax.blogg.se
Postat av: Linn

oh, jag var med på prio ett listan! nu blev jag glad :J

2008-03-10 @ 11:12:00
URL: http://jihnn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0