jönköping.

Fyfaaen.
Marre är dum.
Malin nöp mig precis.
Och jag är allmänt duktig, som vanligt.
De bara geekar sig. Och jag börjar bli en aning trött.
Marre har ont i ryggen.
Malin ont i huvudet.
Linnéa har ont överallt.

JAG ÄR I JÖNKÖPING.
Det känns amazing!!

Och Hur svårt kan d va' är startfältets hetaste bidrag.
Vi älskar´t.

Se mig, hör mig, rör mig - hur svårt kan det va?
Se Linda, Hör henne, Rösta - hur svårt kan det va?

Vi hörs imorgon, på the big day.
Jag kommer icke liveblogga från Karlskrona, men teknisk som jag är ; hur svårt kan det va................ ?'

PUSS Linnéa in the big (..) city JKPG with my lövely friends M&M.
Marre the Get vinkar glatt från sängen, not. Mest gnäller...



Kommentarer
Postat av: Marre

Hej jag har bytt namn, jag heter get :D Och jag vinkar glatt från sängen NUUUUU. Pusssssssss

2008-03-01 @ 02:20:40
URL: http://marreolsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0