Långfredag..

.. med ett glas påskmust i ena handen och en kopp kaffe i den andra.
Ingen bra kombo vill jag meddela - men jag var sugen på båda så..
Efter att jag har gått upp, ätit frukost, så gick jag och la mig igen.
Råkade nämligen bli lite sent inatt. Somnade väl runt 5, Harry Potter lockade mer än sömn om man säger så.
Och en massa tänkvärda sms ♥..
Boken är iallafall utläst så nu kan jag koncentrera mig på det jag borde göra.
Eh.......
O hej.

image478
Jag saknar er, om man säger så....


O hej.
Jag ska ta och o plugga lite nu. Det behövs...
Men suck va trött jag är...

image476
Hon är inte stor inte...

image475
Måste bara säga att den är scenoutfiten är väldigt snygg.
Så snygg att vi på Lady M. också kör på frans..
MEN. det hade vi ju tänkt innan, haha.
Vi är schofta.

Ha en grym långfredag people!

Kommentarer
Postat av: Malin

Dansoutfitten är speicellt snygg på Jönsson (AA)
Pjuss!

2008-03-21 @ 16:51:53
URL: http://MaalinR.blogg.se
Postat av: Sofie

Nej! Vad läskigt att jag sagt att jag saknar er, i min blogg också. Utan att ha läst din. Scary! Men jag må sakna er.... *nickande-geek*

Puss! I like the outfit.
iiih! W&C, så söta så.

2008-03-21 @ 23:48:14
URL: http://s0fies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0