Måndag.

Idag är det måndag och dagen efter helgen.
Haha... det betyder alltså; å t e r h ä m t n i n g .

Sov ut, läääänge imorse och har sedan dess bara packat upp och städat lite här hemma.
Struntade i frullen och pratade istället med folk på msn, åt sen lunch till One tree hill och grät alldeles för mycket.
Jisses, jag är ju konstig.

Det poppas Hur svårt kan det va på alldeles för hög nivå - älskar´t.
Ska bara ta det lugnt idag, veckan verkar bli uppbokad som det ser ut nu..
Inte riktigt vad jag hade tänkt mig, men det blir nog bra, iallafall kul.

Måste bara säga att våfflor är oerhört gott!

Nu ska jag mejla.., sen blir det nog att läsa lite.
Och inatt ska jag se finalen på tv för geekig som min mamma så kan hon inte spela in, haha.

Vi hörs senare.
Och hörni! Jag mår prima ballerinaaaaaaaaaaaaaaa.
Livet rockar ju? Inte sant?
Ja, man får iallafall intala sig det.

Tjing på er!
Puss L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0