Mmm..

Mina godaste chokladägg är slut. Noooo.
Mamma må köpa mer åt mig imorgon.

Ligger och läser sista Harry Potter-boken och käkar godis.
Precis min nivå såhär på lovet.
Humor på hög nivå .. att Ylva inte är Ylva. Utan Andreas.
HJÄLP säger jag och skrattar gott!

Underbar dag tillsammans med Emma och Jeanette.
Och den 18:e ska du lätt befinna dig på Klaras.
Runt 00 väntar något alldeles extra, Olof - du kommer gilla´t!

Mer ägg åt folket och mer lov.......

Som Jeanette sa; Man borde ha två lov efter varandra.
Det första lovet till att vila upp sig på och det andra för att plugga och hinna med allt annat man vill.
Svårt att hinna med båda...

Chokladäggpuss från mig
.

Kommentarer
Postat av: Malin

Sista HP-boken är mye schoooooft -nickar-

2008-03-20 @ 23:08:32
URL: http://MaalinR.blogg.se
Postat av: Marre

Chokladägg är schoftare -nickar- ;)

2008-03-21 @ 01:35:43
URL: http://marreolsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0