se mig..

.. hör mig, rör mig - hur svårt kan det va?
det kan man fråga sig.

image428

Idag var tanken att vi treor skulle ha åkt till Universitetet för att kolla in utbildningar, föreläsningar och så vidare, men jag och som så många andra struntade i det och gjorde annat vettigt.

Min dag;

~ mellan kl. 8-10 fixade jag&magda med akvariumet, tvättade-mätte-diskuterade.
~ till stan för att köpa vit bh till balen, la in+la upp min balklänning, besökte Bra Zoo och planerade akvariumet.
~ till skolan för att äta god lax, sedan balett som blir snigg!
~ korrade marmeladen med tjejerna till 17. Kommer bli bra.
~ sedan hem för sömn, mat och glass , yeeha.
image429
Nu är det Hur svårt kan d va som gäller och lite hälsoarbete, tyll, planering och jordgubbar.
Vilken blandning.....
Trött som få är jag också.


PUSS .

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Grymt snygg bild på Bengan!
Och du, vi ses snart.
Hoppas du mår bra :) Kärlek.

2008-03-06 @ 11:39:13
URL: http://nnathaliep.blogg.se
Postat av: carro

ohja du röstar väl :) ?
åh vad kul! vart dansar du det där andra då :)?
alltså förutom skolan `?
hihi puss!

2008-03-06 @ 23:33:47
URL: http://carolinelarsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0