SYTYCD

Måndag.

So you think you can dance Scandinavia.
Riktigt kul att se, underhållning på hög nivå tycker iallafall jag.
Kan ju bero på mitt intresse för dans... ler.
Programmet var ibland lite segt dock.
Roland "Rolle" är min idol. I Lööööööve him.
Nej, men han är för tokig alltså...
Jag bara skrek rakt ut; DET ÄR JU ROOOOOOLAND!
Mamma förstod ingenting.
Jo, käre Rolle har man sett förut, bland annat på en kryssning då han shakade loss i klass med ikväll...
Nej, det är väl lika bra att säga sanningen...
Daniel (som dansade bakom Linda) är min favorit. Han är snygg, kan dansa och verkar så skön.
Imorgon får vi bland annat se Andrea, Mario, Tobias Bader ..

image427

Kommentarer
Postat av: Malin

Han är Snygg -jao-
Du är -nickar-
Pusss ♥

2008-03-26 @ 22:15:45
URL: http://MaalinR.blogg.se
Postat av: Sassa

jaha. var det han? det fatta inte jag. haha. men han var grym i alla fall :)

2008-03-27 @ 20:42:34
URL: http://saasssaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0