tisdag.

hej & hå.

Bloggar direkt från greenroom, tyvärr greenroom i skolan .. suck.
Sitter och skriver på hälsoarbetet..., just nu är det Gainomax som gäller.
Oroväckande mycket att göra framöver, men det är bara att bita ihop.
93 dagar kvar till studenten, DET ÄR AMAZING.

gårdagen.
Det var en mycket bra och rolig dag igår. Började med afro fusion kontra modern/nutida dans med Malin Wiskar som går på Danshögskolan. Det var en helt crazy lektion och svetten lackade, nej rann.
Och söt är hon! Pratade lite VKarbete och sedan till skolan för skvaller om Mello & skratt.
Fram till 16 jobbade jag och Magda med hälsoarbetet och fann mer fakta. Gick ganska bra, men det tar tid.

Hann även med att: bränna min PA-film (hoppas den funkar..), prata med Marre&Malin om körslaget-kryssningen (DET KOMMER BLI BÄST. Ja.) och träffa Jennstig. Skönt att operationen gick bra..

'image425

Malin och Marre chattade med Bengtzing. SÖT hon är, garv....



Åkte sedan in till stan för ett besök på en hälsobutik, till luuuuucullus för käk och sedan HEJ Mia som är typ utarbetad.
DU må ta det lugnt...... bli orolig.

Åt, pratade, fixade, myste, dansade, hem med buss.

Seg kväll.
Jag orkar inte..? Men jag vill ju.

Nu borde jag skriva lite mer innan miljökunskapen börjar.
Sedan är det 3 danspass. Kommer hem 22. DÖD som vanligt.


Have a nice day!
Puss .

Kommentarer
Postat av: Malin

Bengtzing må vara sött -nickande-geek-
Men undrar verkligen vilken pic. hon har fått på oss -garv- hahaha..
och DU må ta det lungt vännen!
Kärleksregn!

2008-03-04 @ 15:29:09
URL: http://MaalinR.blogg.se
Postat av: Marre

Ja det må bli bäst!! -nickande geek- Kommer bli hur jävla kul som helst. Fler underbara minnen.
Haha jag undrar också vad det är för en bild. Vill ha den men hoppas hon ikke lägger in den i bloggen.
Andas och ta det lugnt vännen.
PussPuss!

2008-03-04 @ 16:52:20
URL: http://marreolsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0