Tisdag

En uppdatering är på sin plats.
Här kommer min tisdag!

Idag var jag faktiskt ledig, studiedag tackar man inte nej till, men gick ändå upp och var i stan till kl. 8.
Hjälp va jobbigt det var att kliva upp, om man säger så..
Dagen började på mammas jobb där jag somnade i en solstol inlindad i en filt.
Hur sköööönt som helst!
Sedan, efter x antal koppar kaffe, tog jag mig till svänghjulet.
Där spenderades dagen, 10-16.30, med korrande, vi fixade och pysslade inför vårkonserten.
Hade systuga, vilken syn...... Vi sydde på våra tyllkreationer till håret, lovely!
Kl. 17 var det dags för massage för min del.
Rygg-axlar-nacke resulterade i mest rumpa.

Galet...
Så att säga.
Galet..
Men det var skönt (ryggen!) och ja, det behövdes.

Sedan var det balett med Svetlana.
Helt galna hopp i ring som jag mest garvade åt.
Humöret var på topp, ja, .. det växlade.
Huvudvärk är min vardag just  nu helt enkelt.

Not fun.


Puss L!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0