Uppdatering

Det var ett tag sedan jag skrev här,
så här kommer en liten uppdatering my friends;

Torsdag.
-
 till mammas jobb för att inta massagestolen då jag efter onsdagens danslektion hade så sjuuuukt ont i nacken. Somnade visst i stolen efter massagen och kom upp till mamma trött och en aning vimsig. Åt plättar.
- till stan; Bio Roxy- Farväl Bafana. Sorglig och bra film. Började gråta - kunde inte sluta.. på grund av annat. Hej tvättbjörn liksom. Resulterade i huvudvärk, illamående och aj va stark solen är idag.
- till skolan, åt ingen lunch. Eller jo; SPORT LUNCH och en piggelin.
- relle; intressant.
- repade med Lady M. + avslutningsnumret. Jag var inte på topp..
- till Markurells. Fick ett utbrott. Mia räddade min dag.
- pepp&deep snack med catrine, hon är bra. massage&tankar.
sen dans; med nackont.
- hem med buss.

Dagens tanke: Man måste nå botten för att kunna finna toppen.
Milt sagt.

Fredag.
- till stan för att inhandla de mesta av akvariesakerna. Dyrt svar ja. Gick bra.. fick skjuts av pappa till skolan med typ tusen saker. Väl där åt jag och pratade med lite folk. Mellan cirka 12.30-15.30 gjorde vi iordning på akvariet. Blev jättefint och vi blev jätteblöta. Men skönt att det blev påbörjat, dock ej klart.
- hem med mamma, handlade lite och vilade när jag kom hem.
- gjorde mig iordning för Klaras-möte (19.30) och VIP-fest (20.00-02.00)- middag.. god dricka.. skönt folk och utdelning av VIP-kort.
- kvällen; mycket dans och en hel del tequila. Skyller allt på Jennifer. Haha... Sara kom till VIP-festen, det var mys!
- hem, åt glass när jag kom hem och messsaade sjuuuuuukt mycket o somnade gott.

Idag.
- vaknade ganska nyss. har ätit lite frukost. mår inte så bra..
- SKA; städa rummet (obligatoriskt) och PLUGGA.
- kl. 16 är det SPEXshow. FY buuuubbblan va kul.
- kvällen stavas Andra Chansen.


Imorgon.
- bör jag hinna med; plugg, en sväng till en tygaffär, dansa, köpa lite saker och sova.

Nu.
Jag ler.


Ha en mysig dag!
PUSS .



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0