:)

hello everybody!

Idag är det grymt bra väder och här sitter jag inne och fixar med saker, menmen..
Har fått lite sol på mig idag iallafall..
Firat Mors dag med stora delar av familjen + Sofie´s familj ute på Naturens Hus.
Åt god mat, tittade på grodor, njöt..

Gårdagen var riktigt lyckad, oerhört kul att träffa tjejerna igen och hela dagen gick väldigt snabbt... för snabbt, - som alltid.
Jag kom till Sthlm vid 10.30 och möttes då av en sweet Soff (AdidasCrew . )
Vi åt lite BK och hängde tills två nyklippta fräscha tjejer anlände - Malin och Marre.
Vi tog oss till Grönan, men vi var inte ensamma.. Strålande sol, lördag.. ja det innebär folk och köer..
Väl inne på Grönan så gick vi till scenen, till våra platser, lämnade lite saker och hejade på folk.
Under dagen så åt vi god glass, god mat, pratade, myste, åkte karusell (minnen alltså!), planerade sommaren, kikade på rep m.m.
Tv-teamet gillade "bengtzing-fansen" och vi fick bättre platser, nämligen VIP, första raden, haha.
Med gröna filtar, snyggt lakan satt vi alla där, - Jag, Malin, Marre, Sofie, Therese och Nathalie.
Och ja vi syntes en del i tv...., fyfaan, kameran älskade oss.
Vi hade det sjukt kul, sjöng, dansade och geekade med till allt och garvade.
På finalnumret delades det ut blommor, Bengtzing var snabb fram till oss och bara log. Söt!
Under dagen träffade jag även Linn - mys. HEJ jag gillar kramar. . .

Efter spektaklet så bar det av till T-centralen med buss, sjukt trångt - helt galet..
Nåväl, efter att ha sagt hejdå till alla (suck..... lika tråkigt som alltid..) så bar det av hem mot Örebro med buss vid 22.30, kom hem trött och frusen och somnade sedan gott... och lycklig.

För vilka underbara vänner jag har...!
Tack för en sjukt härlig dag..



      
Sofie, Malin och Marre. | Linda repar med Mario och David. | Linda kör Hur svårt kan det va'. | Timo och Lasse bjöd på show.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Underbart att ses!!! Men jag saknar dig sjukt mycket redan....

Ren rosa (blomman ;) haha) kärlek!

2008-05-25 @ 20:18:56
Postat av: Malin

Iiih Minnen Alltså ;)

Kul att du kom =)

Puss på dig!

2008-05-27 @ 10:19:24
URL: http://maalinr.blogg.se/
Postat av: Marre

Vilken oschoft bild på oss. Alla ser verkligen ut som geeks XD HAHAHA. Tur att vi kan bjuda på oss själva, framför allt i direktsändning ;) haha Eliten är bäst och minnena kommer aldrig att blekna. PussPuss

2008-05-27 @ 21:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0