Örebro

Hemma i Örebro igen.
Och frågar mig själv; varför åkte jag hem...
Så ovärt på flera plan, men jag vet inte..
Bra på andra. Behövligt på vissa. Mysigt på några få.

Natten till idag var konstig.. försökte lösa alla problem som uppstod i och med nästa vecka, vilket visade sig vara apasvårt. Och ingenting blev som jag ville.
Efter midnatt tog jag ett bad, helt utmattad och somnade sedan gott, ganska gott..
Jag gick upp tidigt imorse och packade, sjuuukt mycket packning...
Tog tåget till Örebro och åkte sedan direkt till skolan.
Skönt att träffa allt folk igen.. klassen är för skön alltså.
Alla är helt hispiga och det känns riktigt tråkigt, faktiskt, att det är studenten om.. typ 15 dagar.
Men innan dess är det balen - om jag nu kan gå på den, det återstår att se.

Vi hade även sista (för min del) klassen på F-linjen idag, med Catrine. Kul.... kommer sakna, sjukt jävla mycket.
Peppande ord från henne idag, från Mia, från Marita.. - Ingenting att förlora'.

Morgondagen ser ut som så att jag ska:

- till skolan för att plugga musik, träffa musiklärare.
- träffa Tuvis på Svängis.
- säga HEJ till Mia.
- köpa allt som fattas till balen.
- packa?
- kolla vilka datum som jag ska till DH nästa vecka. Håll tummarna för mån-tis (!!)
- tacka nej till kävesta och lunnevad.

FÖR STOCKHOLM, KULTURAMA; HERE I COME!
(jag kan ha ändrat mig om 5 min..)

Bullar och mjölk nu, till efterrätt chokladglass.
Jag känner mig lite .. tom.
Kollar in ESC lite vid sidan av, Charlotte var bra.. och Ukraina hade show.
Orkar inte riktigt bry mig mer.
Känns som allt är upp och ner, alla dagar fram till studenten är hela galna och oplanerade.
Jag kan typ inte ens planera. Jag bara sitter och tittar.
Gosh, vad är det med mig..

Puss Linnéa.

Kommentarer
Postat av: Malin W

jag tror jag förstår precis hur du känner dig.. allt känns bara så himla konstigt nu den här sista tiden som man aldrig vill att den ska ta slut ! man har fett mkt att göra men man blir helt stirrig istället som du sa. blir inget istället för allt liksom. men vi ska klara av det. vill bara att dessa 2v ska gå otroligt långsamt! ... men va kul linnéa! låter ju som om du bestämt dig. grymt. när ska mejl ses ? vill! ta hand om dig, må bättre :) och ja, vi ses ju på balen :D :D :D massa kärlek! du är grym.

2008-05-23 @ 12:11:08
URL: http://happier.blogg.se/
Postat av: emma

Oh ! Du kom in på kultis? : ) fy vad roligt! massa grattis. du kommer att få det så bra. stockholm är nyttigt första året efter studenten och du kommer få så sjukt mkt mer möjligheter där än i örebro, linnköping eller allra minst kävestad. de är bara fakta.



hoppas du håller dig till ditt beslut. jag vet dock hur veligt det kan vara. Kram.

2008-05-23 @ 13:39:03
URL: http://popsickness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0