Veckan

Veckan bjuder på mycket...

Imorrn bitti åker jag till Stockholm igen, för ännu en danstripp.
Denna gång sitter jag brevid Emma på tåget och vi ska träna musik tillsammans.. Haha.. ja, det behövs . . .
Måndag - onsdag är det som gäller, och sedan snabbt hem igen på onsdagen. För då är det nämligen dags för bal på Stora Hotellet.

Allt är fixat inför balen vilket känns jätteskönt.
Håret gör Therese (kommer bli sniiiiggt!) och sminkning blir det på FACE.. skönt att bara komma i all stress och sätta sig där - men kostar gör det..

Inför sökningen så känns det helt galet.
Hur i hela friden...... nej, jag vet inte.
Men jag får göra mitt bästa - men jag är nöjd över att ha gått vidare till andra omgången, för det trodde jag aldrig.
Och till tredje - nej, det finns inte en chans. Men kul ska det bli!!!

Min gudfar känner en massa folk, bland annat Häxan Surtant - Katrin Sundberg, och henne är det tänkt (+ hennes kontakter..?) att jag ska träffa i veckan också.
Hm, det blir spännande.. jag återkommer om detta., om det blir av.

Nu ska det iallafall packas, bokas tåg och så ska jag städa lite.
Helst av allt så skulle jag vilja gå och lägga mig ... blir nog en tidig kväll.

Vi hörs, när jag anlänt till huvudstaden - igen...

Ta hand om er!
Puss L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0