6 nov.

Lyssnar på Du är allt och ler. Helgen kommer bli .. vacker.
Ska ta en nattmacka nu och sedan sova, jag är helt slut, så himla trött i kroppen.


Idag har det varit en tuff dag.
Dagen började med rytmik som ja, jag tycker är svårt, det gick mestadels bra idag vilket kändes väldigt skönt.
Fortsatte sedan med jobbig balett, jag hade så sjukt ont i mina ben.
Benen sade nej nej på diagonalen och för första gången i mitt dansliv (....) så slutade jag mitt på diagonalen av frustration och smärta. Jisses... Men tror ni vi hoppade mindre för det?.. No chance.
 
Välbehövlig lunch, fixade lite med min komposition som känns bra. Ska faktiskt dansa till Du är allt, vilket inte var tanken från början, men fin och ja.. den känns.
Sedan var det jazz; O M G. Helt galet.. Skakis efteråt, men givande lektion. Och sist men inte minst; modernt som bestod av hopp, springa som en tok, härliga fraser, roliga övningar samt jobbig stretch.

Jag körde igenom min komp igen och drog sedan upp på stan för att hämta ut min Kulturama-tröja och köpa svarta lösögonfransar, och vilka fransar sedan! Wow.

Nu på kvällen har jag packat inför helgen, ätit en pizza som Persbrandt tänkte ta... - .. Beck spelar in 2 filmer precis där vi bor mellan 18-02 inatt, så det är strålkastare och massa kända personer överallt. Synd att pappa inte är här och kunde speja runt, han skulle gilla´t. Nåväl, gick förbi med pizzan då P utropar: Perfekt, här kommer du med pizza till mig, man tackar! Han är bra rolig han.

Bäst av allt är att underbara Bella är hemma i Sverige.
Och jag får träffa henne imorgon!
Bella i tfn idag: Ja, Nea.. för jag vill vara med dig. Jag tycker om dig.
Gissa om jag tycker om henne.... Mycket.

Fredag - skola 8.30-15.30, hem med tåg, mys med Bella samt fix på kvällen.
Lördag - bröllop o dop, mat & fest all night long.
Söndag - lunch hos mor&far, hemresa på eftermiddagen.

Ha en underbar helg alla!
Pusss and peace out   ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0