Del 2

Helt plötsligt var det höstlov.

Vad hände? En hel vecka i Örebro och vad ska Linnéa göra?
X antal saker så ja vi skriver en lista!
Det var precis vad jag gjorde och hann jag med det allt jag ville? Nästan, jag är nöjd.


Här kommer en lista på vad jag hann med:

- en mysig fika med Linn, samt en kall promenad.
- kollat på tv sent på natten, flera nätter, alla nätter..
- ätit god
bananchokladkaka.
- gått på en pjäs på Barn och Kulturkonf. Mia är duktig!
- fått ett roligt samtal av Monika, ska sitta med på en audition den 19.e.
- spenderat tisdagen på stan med Jeanette o Becca - vi hann med en fika och ja, det blev även en fika med Malin och Jeanette på e.m.
- varit på Gustavsviks relax med Linn och Andréa mellan 10-15, vilket var mer än underbart skönt.. Bubbla, bada, sola, god mat, prat, bastu och harmoni.
- filmkväll hemma hos Wiborgh, först kaffemys med tjejerna och pizza hann vi även med.
- mysfika med Magda, massa prat, scones och funderingar om framtiden (som vanligt).
- träffat min kära mormor som ramlat och slagit sig ordentligt :(, krya!
- träffat farmor, på tok för längesen..
- mys med mamma på fredagen, handlade lite och så.
- Halloweenfest hos Ylva på fredagkvällen, gjorde oss iordning hos Wiborgh efter att ha inhandlat mat inför kvällen.
- träffat fina fina Marita. Fika, prat och shopping.
- kollat på Häxan Surtant.
- ätit för god mat.
- planerat bröllopet.
- varit på Flamenco, (på södra teatern i sthlm), coolt!

Och mer därtill.
Vilken vecka!



 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0