Julmys

Njuter av Sonja, Shirley o Sanna's vackra röster medan jag försöker koreografera till julredovisningen. Hurra... Julstämning har jag iallafall, med nygjorda pepparkakor och julmust vid min sida.
O holy night är verkligen en favorit.. men åh så många fina julsånger det finns..!

Berättade för ett par dagar sedan om min Lista..
.. och den gillar jag.. ;-)
Läste nyligen en bok som heter: Nästa sak på min lista.
Kort och gott så handlar den om två tjejer som krockar när de åker bil, varav den ena tjejen dör. Tjejen som överlevde hittar en lista i den döda tjejens tillhörigheter.
En lista på saker som hon ska göra innan hon fyller 25..
Tjejen bestämmer sig för att göra klart listan för att hedra tjejen som dog.
Vilket visar sig vara inte så enkelt..

Nåväl, jag har iallafall bestämt mig för att göra en sådan lista. Den är långt ifrån klar, man måste verkligen fundera och ja, när jag väl har skrivit till en sak på Listan - ja då ska det genomföras. Lite läskigt, men samtidigt kul..

Ikväll blir det tacos och Mamma Mia-filmen, sing-a-long och skratt.
Och mer korrande... nu måste jag ner till tvätten!

Pusss ♥

Kommentarer
Postat av: Sofie

Åh spännande med lista, men samtidigt lite kusligt.=)

Bittersweet! Puss

2008-11-30 @ 20:19:36
URL: http://frulindgren.blogg.se/
Postat av: Linn

herregud, du tar verkligen listan på blodigt allvar! Jag kanske borde bli lite mer som dig, och skriva en ordentlig lista och ta den på riktigt allvar jag med... Nästa gång vi ses, då jäklar! :)

2008-12-01 @ 11:21:01
URL: http://jihnn.blogg.se/
Postat av: Bror

Ta med mitt kort till kameran när du kommer tillbaka till den stora staden..! Vi har snö.

2008-12-04 @ 06:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0