Julmys

Idag har jag ätit en massa "Juleskum" som det så fint heter. Till det har jag lyssnat på härlig julmusik, haft lite ångest över allt och alla, sovit, drömt om färg, inte städat, inte dansat, fått ett mysigt brev av Sara, skrivit en lista, lyssnat på hög musik, funderat, druckit varm choklad, blivit arg på mig själv, pratat med mamma i tfn, bokat Salong G samt beställt afroskiva.

Det känns lite smått jobbigt att man typ har bokat upp sig på alla helger framöver.. Men samtidigt är det mycket kul på gång.

- Det är Örebro i helgen med Kulturnatt, firande av Linn, hjälpa till med saker.
- Helgen därefter stavas rep verkar det som..
- Sedan är det dags för Salong samt middag, och första advent.
- Julgalehelg (hoppas jag på) samt rephelg.
- Föreställningsvecka+helg.
- Lucia - åker hem. Kanske till Marita?
- Och vips så var det Julafton.
Jag hoppas på nyår, det gör jag verkligen......

Man kanske skulle ge sig på att spela in en dansfilm?
Iallafall skicka in ett förslag?
Men vad skulle den handla om... Hm.
Nåväl, jag måste packa nu.

jag säger: puss & godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0