monday.

Idag är jag sådär lite extra trött så här på kvällskvisten, vet inte varför i och med att jag sov länge (för länge) imorse, jag har nyligen tagit ett avkopplande bad samt druckit en vitaminjuice..
Men så är det väl ibland.
Just nu är jag jobbig och ber söta Sofie att hjälpa mig med en massa låtar .- pissigt att vara oteknisk.
Men så är det väl ibland.

Sover dåligt på nätterna, inte nog med att jag vaknar av att jag är hungrig eller kissnödig, utan nu vaknar jag även av att det krampar ibland också.
Och det suger att jag varje kväll den senaste veckan har tänkt på Bella och undrat hur hon har det, hur hennes dag har varit och vad som händer framöver. Det gör det inte precis lättare att somna.

Packar lite smått inför min vistelse i Örebro - mitt i veckan..
Vet inte riktigt vad jag bör ha med mig..
Ska hinna med att bli firad, äta god smörgåstårta samt annat gott, träffa folk, sola, inta Risbergska och fixa akvariet.., planering inför eftermiddagen och audition, hemfärd sent på onsdag kväll.

Men morgondagen börjar med balett-teori 8.30-10.15.
Balett 10.30-12.00, lunch, jazz 13.30-15.00.

Och min kväll ska avslutas med Oboy till Prison - as always.

Puss and nightyy.
Fruktansvärt sugen på nyår, hoppas det funkar babes..

Kommentarer
Postat av: Sofie

Du är inte jobbig.... :)

och jag vill ha nyår. med er. hoppas verkligen!

2008-11-17 @ 21:57:51
URL: http://s0fies.blogg.se/
Postat av: Marre

Grattis på födelsedagen vännen! Hoppas du får en underbar dag :) PUSS

2008-11-18 @ 11:20:12
URL: http://marreolsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

grattis :DD

2008-11-18 @ 22:43:45
Postat av: Eva-Marie & Simon

Hej! Grattis på födelsedagen! Kram från oss!

2008-11-18 @ 23:52:54
URL: http://evamaries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0