snö.

I Stockholm igen efter en intensiv, men bra helg hemma i Örebro.

Fredagen bjöd på mycket, hemma från skolan då jag inte var (är) på topp, Diggilooartistsläpp (heja Bengtzing!) och sedan samtal från Mia - så det blev till att springa till tåget.... Så att säga.
Skönt att pratas vid lite, alltid lika mysigt. Väl i Öret gick vi till Rosali's, gottttt.
Kvällen spenderades i paljettjackaKulturnatten med massa härligt folk, träffade på många roliga ansikten, bland annat mina gamla danslärare, åh.
Kul att se dans men minns mest SLÄCK (!) från kvällen. Ler...

lördagen hjälpte jag till som ljudtekniker (...) och "alltiallå" för Häxans armar räckte inte riktigt till. De var roligt, bra förmiddag, bra bra! Till Näset för fix och sedan hem till Linn för firande av henne, det var mys det ...
Försökte senare på kvällen titta på 3 olika program samtidigt med mor&far för att senare på kvällen bli glatt överraskad och firad av Emma, Malin, Andreas och Jeanette. Puss o tack söta!

Söndag... ja, söndag. Alltså; sov länge, åt god frukost länge, duschade inte så länge då jag skulle fika med Magda och jag lyckas alltid bli lite sen. Det blev jag även idag med.. Men bara lite. Mys - as always - att träffa henne.

Mycket i veckan;

- fyller år tisdag, hem till Örebro.
- Örebro hela onsdagen; Risbergska och sitta med på audition, hem till Sthlm.
- rytmik, komp, ped som ska redovisas tors-fred.
- fredagen ägnar jag mig åt.... mys.

Nu blir det mango, med lime o salt. Gottttt.

Ps. Hoppas din önskan slår in.

Pussss & Godnatt  ♥

Kommentarer
Postat av: Linn

så, istället för att umgås med mig var du hemma och kollade på tv med dina föräldrar? vad hände med dansgrejen du skulle hjälpa till på? du får gärna vara hemma o kolla på tv med pia och janne istället för att umgås med mig, jag bara undrar varför du inte är ärlig?

2008-11-18 @ 00:24:51
URL: http://jihnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0