Söndag.

Det är tur att man är teknisk alltså.
Hur skulle det gå annars?

Idag har jag fixat med min Ipod och försökt att agera teknisk.
Till en början gick det inte alls bra, vilket Malin tyvärr fick veta (attans, trodde jag skulle lyckas utan att ställa frågor..), men nu sitter jag här och har fått in en masssssa musik på Ipoden, fast det tar tid.
Just nu håller jag på med lite julmusik, kunde inte låta bli.
Fortfarande väldigt vackert ute, men kallt ute och snöoväder väntar.. Usch. Genomförkyld är jag också, så det är en mysdag idag som gäller.

Av min käre gudfar + sambo fick jag nyss ett pilatesset samt en Smoothie & juice-bok - hurra för det!
Inte fy skam liksom.


Dansföreställningen igår var helt amazing. Det bästa jag har sett på länge.
Så otroligt nyskapande, mäktigt och intressant. Ville bara se mer och mer av dem. Wow.

Därefter var det som sagt middag här hemma, vilket var mycket trevligt faktiskt. Såg lite på Boog & Elliot med barnen som älskade mig, åt god mat och diskuterade dans hejvilt med folket här. Blev dock väldigt sent...

Så rejäl sovmorgon imorse. Tänkte gå upp vid 10, men kom upp ur sängen vid ca. 12. Skönt.

Snart ska det ätas middag här och sedan ska vi se på Sex and the City-filmen, perfekt söndagseftermiddag.

Åh, jag är så teknisk.
Heja mig!

Kommentarer
Postat av: Malin

HAHAHAHA, du är så oteknisk som man kan bli...

Tyvärr hjälper det ju knappt att förklara XD -skojja- hehe...



Ha en bra dag!

PussPuss!

2008-11-24 @ 13:19:35
URL: http://maalinr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0