tröttis.

Tröttis är vad jag är ikväll.

Vilket inte är så jättekonstigt, då det har varit en intensiv dansdag mellan 9-18.
Väl här hemma har det sedan varit middag på schemat - trevligt,
men det är jobbigt att vara social när man helst av allt bara vill gå och lägga sig.

Soft prat med tjejerna idag om allt mellan himmel & jord.
Bland annat om: att skaffa barn, att ingen förstår oss dansare, vad vi ska göra efter Kulturama (tänker man i och för sig på varje dag.) och listan.
Listan med stort L, iallafall för mig. (återkommer!)
Efter kaffe o massa prat hade vi sedan tre danspass på raken, ca 5 h, det kändes.

På den moderna klassen idag arbetade vi två-o-två på golvet med kontaktimpro.
Att våga lägga tyngd på den andra, arbeta med att kroka fast och få flöde.
Det är lite av vad det handlar om. Och ibland blunda medan man gör det.
Nu förstår väl ingen vad jag pratar om... men kort och gott ska man rulla runt med varandra och hoppas att man inte tar på alltför intima delar. Vilket man inte kan undgå att göra. Kan bli en aning jobbigt när man ska arbeta med sin manliga lärare som är i extas.. alldeles lyrisk... och far runt med en över golvet som om man vore en trasdocka. Men, vad gör man inte för konsten?

» Arbetet fortskrider med julföreställningen, alltså: står still.
Nog om det.

I fredags fick jag prova på mycket..
.. bland annat en mycket god glass.

- Ben & Jerry's half baked.
Den har allt, allt jag älskar: glass, brownie, kakor.

Detta tillsammans stavas ju helt enkelt succé och jag är så lycklig!
Otäckt. Kan leda till dåliga kostvanor. . .

Då var det dags att säga godnatt godnatt, imorgon är det Körslag som gäller!
Krya på dig Malin och det var mys att prata lite med dig idag Marre.. Hoppas på julmys! Och mer därtill.

Sweet dreams   ♥

Kommentarer
Postat av: Sofie

Smaka Ben & Jerry´s Cookie Dough!!! You´ll love it!

2008-11-27 @ 14:30:47
URL: http://frulindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0