my day.

What is love, baby don´t hurt me, don´t hurt me, no more..
Dansade runt med tandborsten i morgonstressen och log, låten gör en helt enkelt på bra humör. Ska nog använda den i min pedagogik som jag för övrigt inte är klar med, men jag orkar inte göra klart den just nu.
Dricker mjölk, planerar lite smått med Malin om Elitens framtid samt inser att jag borde öva rytmik...

Galen dag med finurlig street, långt hål, god lunch, krävande balett, bra prat och fnissig modern klass.

Men du fattar ju ingenting ! (Katarina till Håkan på vår balettklass.)
Det var verkligen klockrent. Vilket ingen annan som läser den här bloggen kan förstå.., men jaja.

Kollade in några citat alldeles nyss och dessa blev mina favoriter;

» Citius, altius, fortius -- "Snabbare, högre, starkare"

» Futurum nobis est -- "Framtiden är vår"
» Fides, spes, cáritas, maior autem horum est cáritas -
- "Tro, hopp och kärlek, och störst av dem är kärleken"

» Non ut edam vivo, sed ut vivam edo -
- "Jag lever inte för att äta utan äter för att leva"
» Tempora mutantur nos et mutamur in illis
-
- "Tiderna förändras och vi med dem"

» Tempus fugit -- "Tiden flyr"

» Tuam ipsam vive vitam, quia tuam ipsam oppetes mortem -
- "Lev ditt eget liv, för du ska dö din egen död"

Idag gratulerar vi Linn på födelsedagen!
Ett mega-stort grattis på din speciella dag, du är speciell!

Avslutar med denna bild för hon är så vacker.



Godnatt L.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0